12 JANUARI

 
Igår kom Janine och Clara hit på kvällen. Vi tände lite ljus, pratade och hade det mysigt. När klockan blev typ 12 så gick Janine hem och Clara och jag var så trötta så vi somnade nästan direkt efter det. Idag gjorde jag en stor frukost och sen åkte vi till Karlstad för lite shopping. Hade behövt kolla på lite födelsedagspresenter eftersom mina kompisar fyller år så tätt inpå varandra men det glömde jag totalt bort. Tycker det är så sjukt svårt att hitta bra presenter för jag vill att de ska vara så perfekta som möjligt. Vill ju att de ska tycka att det är den bästa present de fått typ. Köpte iallafall en vit skjorta till mig själv. Imorgon är det Söndag igen och jag känner bara NEJ. Det skulle verkligen behöva finnas en dag mellan Lördag eller Söndag. Eller så skulle man kunna ta bort Måndagen helt. Det skulle vara en väldigt bra idé. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0